maandag 4 april 2016

wat mij gelukkig maakt

























een dagje samen met het YSL team
drie woorden uit een boek: verbinding. harmonie en samenwerking
een zin uit het internet magazine Inspirerend Leven:
Kracht betekent niet dat je nooit valt, maar wel dat je iedere keer weer opstaat
mijn mooie stad Den Haag inrijden
een kundalini yoga les
de zon die schijnt
de her-innering dat ik sommige mensen al eeuwen en eeuwen ken en ook na dit leven weer zal ont-moeten

En al die geluksmomenten geven mij moed en hoop.
Hoop op beter en meer samen.
Moed om te doen. Om mijn nek uit te steken en te doen wat er voor mij toe doet, ondanks teleurstelling, afwijzing en pijn in mijn hart.
Moed om mijn liefde te blijven geven, want er zijn echt wel plekken waar ze gezien en gewaardeerd wordt.
Moed om mezelf te worden, te zijn en te blijven.
Moed om te zien en te uiten.
Moed om mijn pad te blijven lopen, hoe grillig en donker soms ook.

Geen opmerkingen: