donderdag 10 oktober 2013

tijd voor mooie herfstluchten



















En de tijd van uitzonderlijk mooie herfstluchten vanuit mijn 3hoog paradijsje is weer aangebroken.
Dit gaat altijd samen met zwermen vogels die vlak voor de schemering van overal en nergens komen aangevlogen en die zich 's nachts in de enorme bomen van het Huygenspark nestelen.
Heb je dit al eens aanschouwt en boven alles aangehoord?... Heel indrukwekkend

Gelukkig loopt mijn dagritme in tune met het licht, zodat ik al dit spektakel niet mis.
De laatste tijd ga ik letterlijk met de kippen op stok. Acht uur donker.... Tanja ligt in  haar bedje... Kom er enkel wel nog voor een paar uur in het holst van de nacht uit. Om er tegen zonsopgang toch weer even in te kruipen. En als de zon echt op mijn balkon komt te staan... Sta ik voor de tweede keer op. Het grote voordeel is dat ik zo vaker het heerlijke gevoel mag ervaren van.... ahhhh in bed gaan liggen. Wat is mijn bed toch een lieve, trouwe en goede oude vriend.... Hij heeft me echt nog nooit in de steek gelaten.

En ook, niet- slapend, is hij zo geduldig met mij...

Geen opmerkingen: