woensdag 18 september 2013

winkeltje spelen



















Er zijn nieuwe ontwikkelingen om het maar sjiek te zeggen...
Ik ben een winkeltje herbegonnen en wel op Etsy.
Je kunt er mijn kaarten kopen en ingelijste de tekeningen van die kaarten.
Vandaag ga ik er ook mijn poppies op zetten. Mijn winkeltje heet niet voor niets 'tanjaspoppies'!
Gelijk de eerste dag dat ik er aan werkte (hij is namelijk herstart op het goede idee en voorzet van Maartje Maas) kreeg ik 's avonds een mailtje dat mijn shop werd 'gesneak attacked'.
 Ik dacht direct aan vorig jaar toen iemand een poppetje buiten Etsy om wilde kopen en dat dat nep was..... Nee, wat is dit nu weer!!!!!!
Maar opeens gingen er allemaal mensen kaarten kopen en kreeg ik hele leuke reacties uit de VS, uit Engeland..... Echt super leuk en stimulerend. Bleek dat er een iniatief bestaat, waarbij een groep mensen beginnende winkeltjes op Etsy promoten door  er en masse over te gaan chaten, op facebook te zetten, of er iets te kopen.
En dat is dus wat er met mijn winkeltje is gebeurd deze week. Ik werd er helemaal hyper van. Een gevoel alsof m'n verjaardag, oud en nieuw en een nieuwe liefde op een moment in tijd samen komen.

Bovendien ging deze week ook de vernieuwde site van Little Green Dress (van dezelfde Maartje Maas)
online. Met mijn blog over mijn Marbella-Look. En ook daar kreeg ik hele leuke, bijzonder en aanmoedigende reacties op.

Ik kan wel zeggen dat ik van de week in het zonnetje ben gezet.
Zo makkelijk is het dus om vanuit mijn schaduw in de zon te komen. Vooral een kwestie van vrede houden in mijn hart met wat er nu is en doen wat er nu gedaan moet worden. Zien wat ligt er nu voor mijn voeten en kan ik nu doen. Zo simpel en soms zo intens ingewikkeld.

Geen opmerkingen: