vrijdag 27 september 2013

pauze




















Ik ben echt over een heel raar onderwerp aan het lezen. Namelijk alles over de menopauze.
Dit voor een blog die ik aan het ontwikkelen ben voor een nieuwe site. Meer nieuws volgt als ik hem geschreven heb. Hopelijk voor 1 oktober....
Ook heb ik net de defenitieve versie van de nieuwe blog voor LGD afgeschreven. Deze blog gaat over het grijs worden van mijn haar, mijn voornemen om gewoon grijs te worden en mijn gevecht met mezelf en mijn opvattingen en anderen en hun meningen daarmee.
En gisteren heb ik mijn eerste blog voor YSL geschreven over 'woorden als sieraad' en wat dat in deze tijd zou kunnen betekenen.
Als ik alle woorden van die blogs achter elkaar zou zetten zou het menopauze, grijs haar en 'grace' worden.
Grappig.
Zou t iets onbewusts zeggen over de pauze waar ik me nu in bevindt.
Probeer ik grace te vinden in het proces van verandering van mijn lichaam? Grace in de tand des tijds? Ruimte en vrijheid in wat ik vind en voel en daarnaar leven?


Geen opmerkingen: