zondag 26 augustus 2012

vragen

Waar moet een stukje voor aan de muur bij De overkant overgaan?
Moet het meer een cv zijn?
Of juist zoiets als op m'n site?
Komt Lief nog terug of was het een afscheid?
Komt het goed met mijn financien?
Krijg ik ooit een kind?
Krijg ik die met een geliefde?
Ga ik voor heel lang met iemand gelukkig worden?
Zal mijn gezin voor altijd uit mij en ik bestaan?
Ga ik een yoga opleiding doen?
Ga ik gelukkig zijn of zal het altijd op en neer blijven gaan?
Gaat er ooit iemand komen die bij mij wil blijven en van me blijft houden altijd.
Niet meestal en soms niet. Nee, gewoon, altijd...?
Moet het zo pijn doen... een hart dat open gaat?
Vertrouw ik de verkeerde mensen?
En waarom?
Waarom komt Lief niet na wat hij me belooft?
Waarom kan ik mensen alleen maar zien als het hen uitkomt?
Ben ik niet in lijn met de tijd?
Waarom pas ik me altijd aan?
Waarom maakt het leven mij zo onzeker?
Waarom heb ik zoveel vragen en geen antwoorden?
Wie zegt mij dat?

Geen opmerkingen: