maandag 20 augustus 2012

Lief?

Soms is Lief even minder lief.
En wel nu.

en  Opgelicht!
O, wat voel ik me stom, boos, verdrietig, in de war...
Hoe ga ik hier mee om?
Hoe hou ik me staande?
Waarom?
Ik kan alleen bedenken, als niet- slachtoffer,
als dader in overvloed, dit betekent dat ik me echt rijk voel!!!
Ik geef gewoon weg, in vol vertrouwen, ruim, in grote gebaren.


Wie heeft er nog wat energie nodig????




Kom maar hier, hoor, ik heb in overvloed!
Je hoeft er alleen maar om te vragen.
O, en de gouden tip... als je een keer zegt dat je me leuk vindt,
dan hoef je er niet eens meer om te vragen.
Dan geef ik je al m'n energie, zelfs als je me honds behandeld of negeert.
Want weet je... ik ben een grote energie bron en het is heerlijk om te geven!!!!

Wie o wie kan me leren om te ontvangen?

Geen opmerkingen: