dinsdag 17 januari 2012

mooi winter weer

Al weer twee dagen achter elkaar mijn lunch in het zonnetje op mijn balkonnetje genuttigd.
Wat fijn!
En even lang prijkt er nu een heuse badkuip in mijn badkamer....
Dus mijn dagindeling ziet er als volgt uit.
uitslapen tot een uurtje of 11-ontbijten-lezen-badderen-laten masseren -koffiedrinken bij paps en mams- lunchen op het balkon in de zon- wandelen naar de bieb- lezen- avondeten-lezen-dit mailtje schrijven- naar m'n bedje
Oef, wat is mijn leven toch zwaar!
Ja, eigenlijk voor mij wel.
Ik ben zo gewend hard, voor mijn doen hard, te werken en mijn lichaam wil niet meer. Ze doet pijn en is moe. Ze wil vakantie, en dat wil ik niet want er MOET zo veel gebeuren. Mijn hoofd is onrustig en druk. Ik ben ontevreden over mezelf. Kritisch en weinig flexibel. Snel geirriteerd. Nergens zin in.
Maar, ja, liever met m'n ziel onder m'n arm in de zon dan in de stromende regen, toch?
En Balint Zkako.
Daarover de volgende x meer.

2days in a row eating my lunch outside in the sun- great - and 2days i have a bath - so my days...-sleping till noon- breakfast- a bit of reading- taking a bath- having a massage- drinking coffee at mum and dad- lunch in the sun- taking a straw to the library- reading-mailing- going back to bed- HEAVY- it is for me extually- being usted to work hard this year- my body called to slow down- she is hurting me- she is tired- she wants a break- i don't want a break, cause i HAVE TO do a lot- my head is screaming- i am unsatisfied- not in the mood for anything- but still the sun is shining!!!!

Geen opmerkingen: