vrijdag 27 januari 2012

exposeren

wat een bijzondere tijd! De gebeurtenissen volgen elkaar in sneltrein vaart op.
Vandaag een kennismakingsgesprek gehad met Edith. Zij is o.a. galeriehoudster van Galerie Open op de Keizersgracht in Amsterdam. Een hartverwarmend gesprek in een hele prettige ruimte.
Het vreemde is, dat het was alsof het zo hoorde.
Alsof mijn werk daar hoorde.. ...
Dat het heel gewoon is om zomaar over een paar maanden daar te mogen exposeren (de eerste 2 weken van april)....
Dat het het heel gewoon is dat ezel Ike en een zestal tekeningen er nu al mogen hangen voor een weekje...
Dit is niet gewoon. Dit is HEEL bijzonder.
De wandeling in de vallende schemering terug naar cs heb ik dan ook al mijn goden en godinnen, al mijn engeltjes, oma en wie of wat dan ook meer uit de grond van mijn hart bedankt.
Zou dit overgave zijn?

Geen opmerkingen: