donderdag 30 juni 2011

oeps

lees ik m'n eigen tekst terug...
voortaan aan het einde direct even doorlezen.
Wat een fouten!
Ben ik ook zo slordig in het echte leven of staat het voor iets anders?
Te snel willen gaan....?
De details over het hoofd zien, alleen gaan voor de grote lijnen, zo'n beetje...ongeveer....?
Eigenlijk geen dingen waar ik mezelf in herken.
Alhoewel ik zie graag wel een beetje resultaat, wil graag duidelijkheid.
Voor de beste duidelijkheid, ben ik achtergekomen, moet je gewoon rechtdoor blijven redeneren, dus geen ja maar.. of andere in rondjes bewegende redeneringen. Gewoon a, b, c, d.....z en daar dan blijven.
Heel fijn....heel zwart wit
maar
absoluut niet het leven.
Wel de snelste manier om uit een pijnlijke situatie te geraken of om er uberhaupt niet in terecht te komen.
Maar of je nog iets gaat meemaken wat je hart en ziel raakt.... ik denk 't niet.
Dus dan misschien maar een lettertje fout of zinnetje niet lopend... een kneus die daar op let.
Toch lees ik in het vervolg het voorgaande nog even ...

Geen opmerkingen: