woensdag 18 mei 2016

AVROTROS Kunstwedstrijd 'het Naakt

























Ik ga een een kunstwedstrijd mee doen. In feite doe ik al mee met deze tekening. Spannend!

Verder weer hard gewerkt op de set van " Meisje van Plezier" en voor Iggy Pop en Josh Groban.
Weinig tijd gehad om in mijn atelier te werken. En blijkbaar ook om voor mijn blog te schrijven.
Waarschijnlijk hebben we een nieuwe titel voor onze Expositie. Puur in plaats van Dag.
Dank je Bar! Ik ben er blij mee.
Ik vind hem inspirerend. Het is niet precies waar ik mee bezig ben, maar wel waar ik naartoe wil.
Puur vanuit mijn hart en ziel. Werken en leven. Contact maken.

Nog een paar dagen voor mijn verjaardag en dan mag ik dit jaar afsluiten.
Een jaar vol verdriet, pijn, frustratie en afscheid.
Afscheid van mijn wens om zelf kinderen te baren.
Afscheid van mijn idee van contact, vriendschap en familie.
Afscheid van vele schuldgevoels.

Maar ook een jaar vol nieuwe beginnetjes.
Verwelkoming van mijn gezin. Daar deel van worden.
Mezelf serieus nemen. Tijd voor mezelf nemen.
Tijd maken om in mijn atelier op gang te komen.
Accepteren dat het leven is zoals het is en dat er vele dingen zijn waar ik niets aan kan veranderen, maar dat ook dat leven ok is.
Genieten van mijn tijd alleen.
Loslaten en ontspannen.
En weer lekker hard werken.

Misschien was het wel het jaar waar ik " naakt" ben geworden.
En dat uitkleden was best pijnlijk en schaamtevol.
Maar "naakt " zijn is heerlijk.

Geen opmerkingen: