donderdag 13 september 2012

oud en nieuw

Een nieuwe vraag
Kunnen oude liefjes, nieuwe liefjes worden?

Ik weet dat oude vriendinnen perfect nu vriendinnen kunnen worden.
Hoe bijzonder is het dat ik blijkbaar al heel vroeg een radar had dat sommige mensen op mij lijken, bijna gelijk zijn.
Het lijkt wel alsof ik dat vroeger toen ik jong was beter kon.
De mensen die ik aantrok waren liever, vriendelijker. Bijna alsof ze het beter met mij voor hadden.
Eigenlijk ben ik met terug werkende kracht best trots op de mensen die ik mijn vrienden mocht noemen en nog steeds voelt het alsof ik thuis kom bij hen.
De opening bij de overkant voelde als zo'n thuis komen.
Heel bijzonder!
alex en ik en de jazz band

rui en gonzalo
maya aan het kijken


en ook om 22.00 u na maya en alex op de trein te hebben gezet stond de deur nog open


Geen opmerkingen: