maandag 7 mei 2012

terug van weg

de eerste werkdag weer na de vakantie, die by the way, in 1 woord heerlijk was.
maar ja... was.... is over.
Vorige week al wel weer heel verdienstelijk m'n nek uitgestoken en wel bij De Overkant. Mijn geliefde lunchroom, waar ik al menig uurtje heb stuk geslagen... en daar mag ik nu exposeren. Waarschijnlijk de maanden september en oktober. Geweldig, he?
Ik liep op vleugels erna.
De score van vandaag is ook behoorlijk. Ik ga komende zondag een aantal workshops verzorgen op het Reload Festival in Utrecht en jureren bij een wedstrijd en de winnaar krijgt een kledingkast advies van mij.
Verder zo naar de fysio voor m'n schouder en morgen voor het eerst acu voor diezelfde schouder.
Ik ga m'n leven aanpakken.
Het is goed geweest
en het kan veel beter!
Het is maar zo kort, dus waarom niet volledig genieten?!
maya en tanja op de boot

Geen opmerkingen: