woensdag 28 maart 2012

klaar!!!!

En ja! Laat het luxe leven beginnen!
Ik ben klaar voor de expo in Amsterdam!!!!!
Ja, ja, nog 1 hele dag en alles is gepakt en bezakt
om morgen af te reizen  naar Atelier Open
en alles in te richten.
0pbrengst:
40  nieuwe kleine
4  nieuwe grote
6 verschillende kaarten a 1 euro
nog wat verschillende jaren
en 7 poppies.

Ik ben blij en trots.
Ik heb een mooi jurkje verdient!
Ach, wat ben ik toch een oppervlakkig kind.
Nog steeds hoort bij een feestelijke gelegenheid, zoals verjaardagen, kerst, vakantie, een nieuw pakkie.
Net als vroeger.
Vroeger hing mijn prachtig door mama gemaakte jurk met veel lintjes en roesjes ieder jaar al dagen aan m'n kastdeur te wachten tot DE GROTE DAG.
De dag dat ik de hele dag jarig was.
Openingen zijn mijn nieuwe verjaardagen. Veeeeel leuker!
Nog twee nachtjes slapen.....

http://www.facebook.com/events/240947462668006/
birthday pig

Geen opmerkingen: