donderdag 23 februari 2012

goede voornemens

zo voelde ik me, terug naar 2006.

Wat een rare week.
Met enorme diepe dalen en oneindig mooie toppen....
 en veel goede voornemens...
Ik ga een yoga-opleiding doen in Den Haag van 3 jaar en geef mezelf daarmee meer ruimte en grond en wortels.
Ik ga op reis naar India, omdat ik daar al zo lang naar verlang.
Ik geef mezelf lasten verlichting in de vorm van huur en zorg toeslag (valt eigenlijk onder de volgende zin).
Ik verdien hulp en steun en geniet ervan.
Ik ga 5 kaarten laten drukken en wel
marathea, me and mr jo, robin, rode stippen man en oogsten.
Ik ben nu al m'n nieuwe tekeningen voor de expo in adam opnieuw aan het fotograferen met het super toestel van Barb. Zo fijn dat ik die mocht lenen.
Het gaat al weer opschieten. Nog een maandje...
en dan is m'n werk te zien in Atelier Open op de Keizersgracht in Adam.
Ik hoop ook dat het gesprek van maandag bij Angelique Hoorn nog een vervolg krijgt. Dat zou wel echt super zijn!

Geen opmerkingen: