maandag 21 november 2011

de eerst dag van....

Ik heb vandaag de preview van mijn website
http://www.tanjahoff.nl gehad.
Wauw, wat is dat bijzonder!
Het is geboren.
Nog een beetje onwennig,
details die nog niet helemaal op z'n plek zijn,
maar toch zo lang te hebben gewacht, 2 jaar om precies te zijn, 4 maanden bijdragen leveren, hard en lang nadenken over hoe ik nu wil dat ie eruit zag,
en dan bijna kan ik het delen.
Een pak van m'n hart en last van m'n schouders,
wereld... ik kom eraan.

Is het toeval dat ik net vandaag naar een andere fysio ben gegaan
en dat ik eindelijk m'n rechter arm weer boven m'n hoofd kan heffen zonder pijn.
Twee wervels waren al blijkbaar tijden aan het muiten
en zijn vandaag weer op hun plek geschoven.
Het voelt als een opluchting, alsof de tranen zijn gedroogd na heel lang en hard gehuild te hebben.
Heel fijn en heel erg sterk.
Kom maar op!


















Geen opmerkingen: