donderdag 20 oktober 2011

nieuwe steentjes

Vandaag met m'n zusje gelunched, hier aan tafel en daarna naar de stenenwinkel geweest.
Ik heb mezelf op zowaar drie steentjes getrakteerd; een hele donker paarse amethist om de spanning van m'n schouder en nek af te laten glijden en twee bruine steentjes, waar ik de vorige keer al verliefd op ben geworden. Ze zien eruit al eikels en het lijkt alsof ze van keramiek zijn gemaakt. Ik had ze toen niet gekocht omdat de verkoopster had gezegd dat ze voor de voortplantingsorganen waren....ieieieieieieie!!!!
Nou die hoef ik niet hoor!!!!
Maar toch... ik vond ze zo mooi....
Dus nu liggen ze in een glaasje water te badderen en al weet ik nu hun naam niet meer, ik weet wel dat ze voor heel wat meer zijn.
Na Maya op de trein te hebben gezet heb ik mezelf nog meer verwend. Ben lekker langs de Bram Ladage gewandeld en een heerlijke friet op weg naar huis op gepeuzeld.
Dat iedereen op vakantie sturen helpt echt.
Het is aan mij om van iedere dag een top dag te maken.
Nou dit was er een..
 

Geen opmerkingen: